Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 16, 2008
Image Size
232 KB
Resolution
504×756
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,189
Favourites
110 (who?)
Comments
41
Downloads
104
×
WOLVERINE WEDNESDAY - 10 by reau WOLVERINE WEDNESDAY - 10 by reau
TENGEN TOPPA GURREN LOGANN!!!!

WHO THE HELL DO YOU THINK I AM!!!!!!!!!!!!!!!!
Add a Comment:
 
:iconnwolfdragon:
NWolfDragon Featured By Owner Oct 27, 2014  Hobbyist General Artist
YES! LOL! I just finished the anime like, last week, and this is FANTASTIC! XD
Reply
:iconloki-loo:
Loki-Loo Featured By Owner Oct 21, 2014  Student General Artist
Ha Ha!This is great! perfect crossover!I am a dummy! 
Reply
:iconreau:
reau Featured By Owner Oct 22, 2014
Thank you!
Reply
:iconaitsuka888:
Aitsuka888 Featured By Owner Nov 1, 2013  Student Digital Artist
Kinda reminds me off Dirk Strider from Homestuck :33 but its pretty awesome~ 
Reply
:iconmaximovlorenzo:
MaximoVLorenzo Featured By Owner Nov 2, 2010  Professional General Artist
FOR REAL.
Reply
:iconthenumber42:
thenumber42 Featured By Owner Aug 23, 2010  Student Traditional Artist
OMG that's amazing.
Reply
:iconreau:
reau Featured By Owner Aug 23, 2010
Thank you
Reply
:iconjoiless:
joiless Featured By Owner Jul 13, 2010  Student Writer
Why do I somehow imagine this image coming together with a loud "SHING!" sound effect and a flash of light?
Reply
:iconjuanfoo:
juanFoo Featured By Owner Jul 4, 2010  Professional Digital Artist
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
LOL
Reply
:iconreau:
reau Featured By Owner Jul 6, 2010
hahaha Yeah I Love Gurren Lagann
Reply
Add a Comment: